VW 1300 1967

Post Reply
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

VW 1300 1967

Post by eugene » 10 Apr 2015, 10:35

Poleg Golfa imam tudi hrošča l.67 originalno savanah beige barve. V bistvu je bil to moj prvi avo , ki sva ga z očetom kupla na močvirnem avtosejmu pred 17 leti za 135.000 tolarjev. Avto je bil takrat še v originalni barvi z popravljenimi blatniki. Popolnoma brez rje.

Image

Skupaj sva doživela kar nekaj dokler ga nisem pred 9leti začel "obnavljat". Rezultat je bil da je vato bil 9 let parkiran na prostem napol razstavljen. no letos me je neki pičlo in sem se odloču ga naredit do poletja.

Včeraj sem ga šel iskat k ličarju. Pripravljal sem ga sam tako da ni brez napak ampak sem vseeno noro vesel.
Image
Image
Image

Za zdaj mislim sestavit in se vozit original ampak imam nabavljenih kar nekaj delov za upgrejde. 2.2 Typ 4 mašina, porsche 901 menjalnik, 944 bremze, podvozje z zadnjimi IRS obesami, klaus "porsche " hlajenje, weber IDA, fuchs feltne ....

Image

Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:31, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: VW 1300 1967

Post by croma_man » 10 Apr 2015, 11:02

a bo luftar? oz. kje bo višina :) ker fuchsi so pa bolanija na hroščih.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 10 Apr 2015, 12:33

Ma s to višino je zmeraj problem. To da hrošč na tleh zgleda fenomenalno je dejstvo. Kot je tudi dejstvo da pri nas tako nizko se ne da brezskrbno vozit dnevno. Bo hitro sfukan poden, konci blatnikov in sprednji konc. Sem proval. Poleg tega vozne zmogljivosti so močno omejene in pozabi na kake makadamske odročne poti, dovozi itd. Pizdarija pred vsakim ležečim... . Mene to preveč omejuje in kvari užitek. Air ride bi seveda marsikaj rešu ampak je neki denarnega vložka ter predelav. Priznam , da razmišljam o temu ampak za zdaj se ne mom spuščal v to. Poleg tega air ride je tudi malo skregan s performans podvozjem. Višina ni že zdaj več original in tudi ne bo. pač nižan do meje ki bo še omogočalo relativno vsakodnevno brezskrbno vožjo.

Edino o čemu za zdaj razmišljam je mogoče spredaj vgradit t.i. monroeve hi jackers in en poceni kompresorček z dvema ventiloma.
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW 1300 1967

Post by DS71 » 10 Apr 2015, 12:36

O foock..same lepe cukre imaš pripravljene 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW 1300 1967

Post by Cox » 10 Apr 2015, 18:48

eugene wrote: Edino o čemu za zdaj razmišljam je mogoče spredaj vgradit t.i. monroeve hi jackers in en poceni kompresorček z dvema ventiloma.
Tud za to je potrebno predelat roke .. vsaj na tastari premi...Na novi pa je vrjetno še slabše ker je zgoraj amortizer drugače vpet.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 10 Apr 2015, 21:09

Ma je neki malenkosti za spremenit ja ampak nič kar ne bi bil sposoben nardit. odzgoraj je malo problem s placom to je vse. treba luknjo malo premaknit.
Let's go Brandon!
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: VW 1300 1967

Post by ZiZa » 10 Apr 2015, 22:02

barva slušnega aparata :D obetavno zgleda 8-)
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW 1300 1967

Post by Cox » 11 Apr 2015, 17:21

eugene wrote:Ma je neki malenkosti za spremenit ja ampak nič kar ne bi bil sposoben nardit. odzgoraj je malo problem s placom to je vse. treba luknjo malo premaknit.
Pri stari premi se ti zalomi pri kotu ki ga dobi roka ... amortizer je ne odrine ampak samo tišči vijake narazen do te mere da nam je zgornjega zvilo ... pa niso to glih neki otroški šraufi.

Treba bi bilo spremenit mesto vpetja na roki da bi to delalo, sej ne recem da se ne da .. ampak je spet cel projekt zase..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 24 Dec 2015, 10:21

Frišni deutz cilindri fi98mm iz maribora madebycimos. Ni da jih rabim ker imam alu nikasilirane ampak če neki lahko dobiš za šenk se ne branim. Da se jih predelat da pašehjo na hroščev blok. bolj na typ4 blok v bistvu ker za typ 1 bi treba premaknit stojne vijake. Smiselno bi dobit ene rabljene 4colske bate od kakega američana in te povrtat na 101,6mm. za zdaj grejo v omaro. Ali pa da jih dam na dež da se starajo par let.

Image
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 24 Dec 2015, 10:25

To so alu mahle ki jih mam prištimane za typ 4. Fi100mm kar z hodom 71mm da tam 2.2l prostornine. Cilj je 180+ konjev
Image

Avto je skoraj fertik. trenutno je dvignjen ker sem v procesu menjave bremz in felten. Gor grejo smoothiji. Črni z krom radkapami. Zadaj poširjeni za 5cm. Gume pa 165/65 R15 in 195/65 R15. Te feltne od alfe fano schifo. Ne vem kaj mi je blo takrat ( mlad in neumen je slab izgovor). Še dobro da sem prišu k pameti. Če kdo rabi te feltne naj javi. Dam za par pirov.

Image
Let's go Brandon!
Post Reply