Hammerschlag

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Hammerschlag

Post by papi » 02 Nov 2021, 21:01

Fleko wrote: 02 Nov 2021, 10:24
eugene wrote: 30 Oct 2021, 07:11 Sem pomišljal, da bi upgrejdal samo po drugi strani so sami problemi s temi diski zadaj. Ročna ne dela prav pa da rataš nor.
Diski so problematični samo zaradi odvajanja toplote, dejansko pa ustvarijo večjo zavorno silo, kot diski. Če jih ne pregreješ je brezveze menjati, ker boš imel več - kot +, ročna ne zagrabi tako dobro, štekanje batkov,..
Tip se zatipka in nakoncu zakljucek isti kot je napisal Eugene :lol:
Eno biro rukni! :D 8-)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Hammerschlag

Post by eugene » 02 Nov 2021, 21:32

Octopus wrote: 02 Nov 2021, 17:01 Verjetno si mislil "bobni" namesto prvikrat omenjenih diskov. :D

Ta enka je res huda, ATS ke pašejo noro, ne preveč oddatkov, ne premalo- ravno prav, kulska totalno. 8-)
Hvala. Pa gre ko sneta sekira.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Hammerschlag

Post by eugene » 02 Nov 2021, 22:43

Bi rabu še vsaj ene 30 konjev. Ni dovolj fuknjen avto. Mislim. Prvi giro misliš, da se boš ubil samo po kakem tednu se navadiš. Po moje ene dobrih 200 konjev bi blo dovolj. Mogoče 16V G60 bi blo na mestu če bi se odloču še naprej razvijat ta avto.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Hammerschlag

Post by eugene » 02 Nov 2021, 22:50

Zdaj se mi zdi nepojemljivo da smo se cela familja štirih z dojenčkom 2 leti vozili izključno s tem. Nič čudnega, da je bla moja ful zadovoljna ko smo upgrejdali na 245ko. :lol:
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Hammerschlag

Post by eugene » 02 Nov 2021, 22:54

In to je blo 6 let nazaj ne leta 85. :broken:
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Hammerschlag

Post by Fleko » 02 Nov 2021, 23:10

Fleko wrote: 02 Nov 2021, 10:24 Bobni so problematični samo zaradi odvajanja toplote, dejansko pa ustvarijo večjo zavorno silo, kot diski. Če jih ne pregreješ je brezveze menjati, ker boš imel več - kot +, ročna ne zagrabi tako dobro, štekanje batkov,..
Klinc, ko na hitro pišeš :)

Papsl sem hotel samo potrditi njegovo trditev, da nima smisla menjat.
Vsak, ki je zamenjal bobne za diske, je preklel to odločitev, če avto ni ravno trackcar ali pa showcar.
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Hammerschlag

Post by eugene » 02 Nov 2021, 23:27

Zdaj ko sem spredaj upgrejdal na 256mm diske in čeljusti od opla in šenkane stahlflex cevi se je bremzanje občutno izboljšalo. Za kar se lahko zahvalim papiju. :thumbup:
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Hammerschlag

Post by L4UK0 » 03 Nov 2021, 14:31

eugene wrote: 02 Nov 2021, 22:43 Po moje ene dobrih 200 konjev bi blo dovolj.
Haha to pa je laž. Tudi na tisto bi se navadil lih tako. :lol:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Hammerschlag

Post by Fleko » 04 Nov 2021, 10:00

Samo pri 200km je obvezna špera.
Za moje pojme več kot 150km na tono na cesti si samo še nevarno prehiter.
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Hammerschlag

Post by L4UK0 » 04 Nov 2021, 11:29

...in zadnji pogon. :silent:
Ne vem če je še zabavno, ker potem zna že dosti vrtet v prazno, pa torque steer,... :thumbdown:
Image
Post Reply