BMW 3.0 CSi e9

User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Sendi » 10 Nov 2015, 23:11

Mal kolebam, pravijo da se ne vozi dobro.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by croma_man » 10 Nov 2015, 23:24

kw za e9 je 2500, mal divja cena.

vreče so za nakupovanje, ne za vozt. Spet lahk kupiš take da maš ubistvu avto odvit na gewindah na podn pa ti vreče sam za 3-4 cm dvignejo vse skup...opcij ogromno, pocen pa za e9 ne bo nič.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by papi » 11 Nov 2015, 00:19

Ja jst z Laukotom imam čisto drugi pogled, pa sva vseeno prjatla :D
Meni ta motor čisto paše v ta avto, seveda če se bi gor našraugalo eno dobro podvorje.
Vreče pa ta motor -> fail ....
Če razmišljaš o vrečah bi moral ostat na original motorju in 3 x dvojni fergiji, mislim da se tle vsi strinjali z mano :!:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Fleko » 11 Nov 2015, 10:46

Se strinjam iz Papijem.
Get low, no matter how
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by nicjasno » 11 Nov 2015, 12:15

Enako.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Opelpower » 11 Nov 2015, 13:14

Saj ne bo za divjat ( zato ima e21) , tako da je čist vseen kurc kako se bo peljal. Važn da bo dobr krog odrisal, gume zažgal in po mestu pri 10km/h s podnom po tleh praskal :lol:

Kar se pa švasarije tiče je pa pač tko kot je. Za te evrone se pač tako dela, važno le da se ne daje flike čez star pleh :lol: . Pač je kot da bi bil punktiran. Potem si ga pa vedi, ali je bolje da stik vlečeš švase in pregrevaš pleh, ali pa ga takole pikneš, dobro zaščitiš in je. Soli in dežja itak ne bo videl :P

PS, kit vse pokrije :)
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by croma_man » 11 Nov 2015, 13:21

obnova e9 lahko stane par k€ ali par 10k€...na koncu avta zgledata sestavljena enako, en je pač vreden prek 50k€, drug pa manj...

deli so svinjsko dragi, tak da ga razumem zakaj je šel v tako obnovo.

samo banalni primer, zadnja luč za E9 1 komad stane 1500€, kopije ni.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by pero27 » 11 Nov 2015, 17:12

Image
I spot money, če ni se pa nardi :twisted:
dej croma še par takih precenjenih zadev naštej, k se spoznaš vidim
une rolete za e21 zdej že dela en za 500$ na komad (pa 20$ proizvodni strošek) tako da niso več zanimive
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Cox » 11 Nov 2015, 19:39

TD iz 524 bi blo treba dat not ... to bi explodiralo po bmw sceni na internetu :lol:
O Anja .. o tebi se mi sanja.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by kmetek » 11 Nov 2015, 20:55

Maš tud vreče, ki so praktično v vseh pogledih boljše kot gewinde, samo so cene...ohoho.

Sicer sem do zdaj verjel večini, ki pravi, da se da na kakšnih starejših BMW-jih tudi na "kar enem" podvozju dobro peljat. Dokler se nisem ta vikend na Grobniku podil za vsem znanim Drift Polizei-em... Ne vem če je podvozje še isto kot ga je imel gor OP, ampak... Dejmo samo rečt, da vem zakaj sem dal 2 jurja pa še ni kot bi moglo bit :? Ker če napišem realno stanje me boste spet grdo gledal...

Sam če bo bolj za gledat (kar pri Žanu malo dvomim :twisted: ), pol bi blo res "boljše" pustit M30 pa 3 dvojne. Tale S38 kar kliče po dobrih bremzah in hudem podvozju, da se izkoristi potencial avta :D
Post Reply