BMW 3.0 CSi e9

User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by L4UK0 » 24 Jun 2020, 18:27

To je res tok dobr gledat! :P
Image
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Sendi » 24 Jun 2020, 22:37

Jaz sem presrečen :o :D
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by l3v4rt » 24 Jun 2020, 23:41

Legenda! :thumbup:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by DS71 » 25 Jun 2020, 22:51

pida če ne bi še kamen zajokal kar se je temu avtu delalo

:clap:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 19 Aug 2020, 15:41

Zadeve se počasi premikajo, čaka se na par ključnih delov, ker brez njih je težko nadaljevat.
Gre za notranji prag (sovoznik), spodnji del A stebrička (L+D) in zunanji prag (L+D).

Vmes ko čakam te dele, naredim sem in tja kak kos....
nova plata pločevine...
Image

malo risanja...
Image

malo rezanja...
Image

malo bead rollanja in klofanja...
Image

Image

bo ok, finalni pregibi in utori ter vpasovanje pa sledi pred vgradnjo...
Image

še malo za hec...
Image

in ker se nekaj časa tega ne bo vgradilo, zaščitim s primerjem pred morebitno korozijo.
Image

...
Tole pocarijo bo tudi treba nekako rešit... (posledice karambola so zamaskirali z diht maso za spoje...logično je spodaj posledično precej rje)
Image

primerjalno takole izgleda nasprotna/voznikova stran in tako mora potem izgledati na koncu tudi sovoznikova stran
Image

Najlažje orodje za to sta dleto in pa industrijski fen...
Image

Image

Sendi je vmes prinesel tudi nekaj nujnih kosov...

Image

zunanje prage se pa še čaka...

...nadaljevanje sledi...po oglasih... :lol: (beri: prihodnjič).
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Opelpower » 19 Aug 2020, 21:19

Ti to preveč kompliciraš. Pridem jutri s hobukom kita pa bomo zrihtal ajns-cvaj :lol:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by pero27 » 19 Aug 2020, 21:41

Pornič na pornič na pornič na pornič!
Ta avto bo 5x bolj raven kot takrat ko je prišel iz fabrke :P
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by l3v4rt » 20 Aug 2020, 15:03

Da si ne bi drznil šparat s slikovnim materialom! :lol: Odlično napreduje, z beadrollerjem pa ko original, vrhunsko :thumbup:
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 17 Nov 2020, 17:34

Ne lenarim sam časa ni za objavljanje :lol:

Par fotk počasnega napredka...

Ko je bil navidezni B stebriček v "0 mm" na svojem mestu se je pred nadaljnjim rezanjem in raztegovanjem še mal ojačalo vse skupaj

Image

Image

Image

Image

Image

pa na približno sem naglihal A stebriček (falilo je okoli 3 cm :lol: )...na fino to nagliham ob vgradnji pragov

Image

Image

potem se je začelo rezat tale poc ven

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

bolj kot kopljem slabše je...samo če se takih zadev ne reši nismo nič naredili...

Image

Image

Image

Image

...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Fleko » 17 Nov 2020, 20:38

Grozljivka :broken: Zadnja flika itak zmaga :lol:
Drugače pa :clap:
Get low, no matter how
Post Reply