Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
In tako sem le veselo pričakal še eno kačo več na dvorišču
Verjetno ni najbolj optimalna izbira, ljubitelji nemških gajbic se bodo zmrdovali, še moja malenkost se včasih čudi izbiri a na koncu je že moralo biti tako kot je.
Tema je namenjena moji 33ki, v kateri se skriva 1.7 16v mlinček, asfalt pa zadeva praska z vsemi 4imi kolami. Je namreč P4 verzija.
Zgodovina - zadeva je bila mnogo let nazaj pripeljana k nam razbita. Po popravilu je tedanji lastnik na vozilo navesil čudo od body kita, za popestritev pa je vse skupaj <čudovito> pobarval. Pa ne da je bil ta lastnik ličar, ki je vozilo pripravljal zase
Po nekaj letih je to črno nesrečo nabavil moj predhodnik, ki je zadevo poizkušal vrniti v neko originalno stanje ..... a je v vmesnem času iz različnih razlogov obupal.
In tako je ta nesreča od vozila spet dolga leta smrdela v njegovi garaži in poleg garaže, nakar sva se z lastnikom pred kratkim povezala na alfa forumu. Pred ogledom je uspel tip alfo parkirati še v enem opornem zidu.
Ampak ker sem si zadevco tako želel je preprosto morala končati pri meni
Pa še nekaj slik, da ne bom preveč nakladal
Ker je premikanje vozila na rezervnih pnevmatikah sila nerodno, sploh ko je vsaka felga privijačena samo z enim vijakom, sem na nataknil felge z gumami, ki so mi ostale od enega prejšnjega daily vozila
To bi bilo to za danes
Plani ?
Se mi še sanja ne kaj vse se bo delalo
Verjetno ni najbolj optimalna izbira, ljubitelji nemških gajbic se bodo zmrdovali, še moja malenkost se včasih čudi izbiri a na koncu je že moralo biti tako kot je.
Tema je namenjena moji 33ki, v kateri se skriva 1.7 16v mlinček, asfalt pa zadeva praska z vsemi 4imi kolami. Je namreč P4 verzija.
Zgodovina - zadeva je bila mnogo let nazaj pripeljana k nam razbita. Po popravilu je tedanji lastnik na vozilo navesil čudo od body kita, za popestritev pa je vse skupaj <čudovito> pobarval. Pa ne da je bil ta lastnik ličar, ki je vozilo pripravljal zase
Po nekaj letih je to črno nesrečo nabavil moj predhodnik, ki je zadevo poizkušal vrniti v neko originalno stanje ..... a je v vmesnem času iz različnih razlogov obupal.
In tako je ta nesreča od vozila spet dolga leta smrdela v njegovi garaži in poleg garaže, nakar sva se z lastnikom pred kratkim povezala na alfa forumu. Pred ogledom je uspel tip alfo parkirati še v enem opornem zidu.
Ampak ker sem si zadevco tako želel je preprosto morala končati pri meni
Pa še nekaj slik, da ne bom preveč nakladal
Ker je premikanje vozila na rezervnih pnevmatikah sila nerodno, sploh ko je vsaka felga privijačena samo z enim vijakom, sem na nataknil felge z gumami, ki so mi ostale od enega prejšnjega daily vozila
To bi bilo to za danes
Plani ?
Se mi še sanja ne kaj vse se bo delalo
Last edited by grega983 on 30 Nov 2014, 18:46, edited 2 times in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
lajkam, zgleda da ima taprave recarote noter
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Pri Alfah je bila QV oznaka za opremo (quadrifoglio verde), 4kolesni pogon pa se je označeval s Permanent4.
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Oznake so bile odvisne od letnika:-)
Ampak ker svet ni popoln je potrebno na alfi postoriti marsikaj.
Za začetek bo makina odšla do kleparja, da poravna levi bok in vezno steno.
Vsekakor bom tudi demontiral vso notranjost in na dnu karoserija posaniral dva kosa rje. Ja, 33ke so definicija slabe korozijske zaščite, kljub temu pa je moj primerek okoli tega še v zelo lepem stanju
Pred vsemi drugimi resnimi posegi moram prepričati motor, da bo deloval na vseh 4 cilindrih, ker trenutno sodelujejo samo 3je.
Natančno se bo pregledal pogon, saj imam na sumu, da je visko sklopka oddelala svoje, zaradi nepopravila pa je vse <najlepše> pokasiral zadnji dif in menjalnik. Če bo stanje hudo porazno obstaja verjetnost predelave na fwd
Nekako po tem pregledu bo motor z menjalnik letel iz avta, nakar se bo na stiku zgornje vezne stene in desnega kraka saniralo nekaj malega rje, ki je posledica plastičnih deformacij pločevine v italiji.
Nekje tu bi se naj znašlo še ličanje.
Streha avta spada v kategorijo kit car-ja, pobarvati je tako potrebno odbijače, pragove, haubo in bok, tako da bo smiselno delo razširiti na cel avto. Bo vsaj zgledalo kot se šika.
Pred ali pa po ličariji se bo naredil velik servis na motorju, menjava amortizerjev, obnova zavor, lepšanje podvozja.
Aja, okoli motorja ..... 1.7 16v niso ravno biser od trpežnosti in obstaja možnost, da se bo po potrebi opravila še generalka v smislu menjave ležajev, obročkov, odmičnih ....
Pa še ena cvetka na temo profi predelav vozila ...
http://www.mojvideo.com/video-vzmeti-na ... a8bdf84b2b
Vzmeti je nekdo skrajšal, amortizerji pa so ostali fabriški. Govora je o zadnjem delu.....
Kar se tiče sami predelav/dodelav se bo poleg morebitne konverzije v fwd pogon v makini znašla klima (instalacija je vsa na lagru), električna ogledala (tudi na lagru) ter res mogoče montaža zender kita (ki je tudi na lagru)
Pač druga barva, za predstavo pa bo
Pač ideja, ne rabimo se sedaj kregati kaj je prav in kaj ne ter kdo česa organsko ne prebavlja
Ampak ker svet ni popoln je potrebno na alfi postoriti marsikaj.
Za začetek bo makina odšla do kleparja, da poravna levi bok in vezno steno.
Vsekakor bom tudi demontiral vso notranjost in na dnu karoserija posaniral dva kosa rje. Ja, 33ke so definicija slabe korozijske zaščite, kljub temu pa je moj primerek okoli tega še v zelo lepem stanju
Pred vsemi drugimi resnimi posegi moram prepričati motor, da bo deloval na vseh 4 cilindrih, ker trenutno sodelujejo samo 3je.
Natančno se bo pregledal pogon, saj imam na sumu, da je visko sklopka oddelala svoje, zaradi nepopravila pa je vse <najlepše> pokasiral zadnji dif in menjalnik. Če bo stanje hudo porazno obstaja verjetnost predelave na fwd
Nekako po tem pregledu bo motor z menjalnik letel iz avta, nakar se bo na stiku zgornje vezne stene in desnega kraka saniralo nekaj malega rje, ki je posledica plastičnih deformacij pločevine v italiji.
Nekje tu bi se naj znašlo še ličanje.
Streha avta spada v kategorijo kit car-ja, pobarvati je tako potrebno odbijače, pragove, haubo in bok, tako da bo smiselno delo razširiti na cel avto. Bo vsaj zgledalo kot se šika.
Pred ali pa po ličariji se bo naredil velik servis na motorju, menjava amortizerjev, obnova zavor, lepšanje podvozja.
Aja, okoli motorja ..... 1.7 16v niso ravno biser od trpežnosti in obstaja možnost, da se bo po potrebi opravila še generalka v smislu menjave ležajev, obročkov, odmičnih ....
Pa še ena cvetka na temo profi predelav vozila ...
http://www.mojvideo.com/video-vzmeti-na ... a8bdf84b2b
Vzmeti je nekdo skrajšal, amortizerji pa so ostali fabriški. Govora je o zadnjem delu.....
Kar se tiče sami predelav/dodelav se bo poleg morebitne konverzije v fwd pogon v makini znašla klima (instalacija je vsa na lagru), električna ogledala (tudi na lagru) ter res mogoče montaža zender kita (ki je tudi na lagru)
Pač druga barva, za predstavo pa bo
Pač ideja, ne rabimo se sedaj kregati kaj je prav in kaj ne ter kdo česa organsko ne prebavlja
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Le obdrži P4
in pa seveda čestitke in pohvale za lepo zastavljen projekt
in pa seveda čestitke in pohvale za lepo zastavljen projekt
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
naj ti bo v veselje in srečno
Glede QV se pa tudi meni zdi da je to samo oprema ??
Glede QV se pa tudi meni zdi da je to samo oprema ??
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Čestitke za nakup!
Upam da ti ne poje vsega denarja, da bo še za psihiatra kaj ostalo
Pomoje boljš da rezervna kolesa gor natakneš nazaj, ker boš lažje okol rinil avto če/ko bo ostal brez motorja. Drugače pa je ta z "občutljivostjo" motorja spet ena slovenska pogruntavščina, ki mislim da izvira iz istega štosa kot vsi ostali nezanesljivi italijanski motorji...
Če želiš se pa lahko en vikend skupaj lotiva klepanja boka? Zdej sem se že mal naučil oblikovat pleh
Upam da ti ne poje vsega denarja, da bo še za psihiatra kaj ostalo
Pomoje boljš da rezervna kolesa gor natakneš nazaj, ker boš lažje okol rinil avto če/ko bo ostal brez motorja. Drugače pa je ta z "občutljivostjo" motorja spet ena slovenska pogruntavščina, ki mislim da izvira iz istega štosa kot vsi ostali nezanesljivi italijanski motorji...
Če želiš se pa lahko en vikend skupaj lotiva klepanja boka? Zdej sem se že mal naučil oblikovat pleh
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Vsaj 4x4 je...., če že nemc ne more bit!
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Uu se ena 33-tka
Rdeca, katero si dal kot primer je huda, ce se bos drzal take smeri bo top (v kombinaciji z rdeco barvo).
Rdeca, katero si dal kot primer je huda, ce se bos drzal take smeri bo top (v kombinaciji z rdeco barvo).
Get low, no matter how
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33 1.7 16v QV
Barva bo ostala taka kot je. Metalik crna zna biti hudo lepa ce je le v spodobnem stanju. Sprememba barve pa mi ne disi kaj prevec, ker to za sabo potegne ogromno dela. Ker ce se dela se dela kot se sika. Ne pa da v motornem prostoru na crnem avtu gledas rdece koloteke in podobne neumnosti
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana