za fičotanalim wrote:Grega, imaš kaj kosov za 33ko? Kolega iz Savinjske bo verjetno iskal 1.7 motor in menjalnik.
Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Ni časa in volje za razkosat darovalko
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
En paket pobožičnih in prednovoletnih slik
Barva ima oznako 210 po fiat/AR katalogu in je bela z dodatkom modre in v živo izpade prav sexy
Sedaj pa štrom, zaščita votlih delov, podvozje, zavore, motor, notranjost .......
Ni konca
Se pa permanentki v 2016 obeta, da bo pridobila kar nekaj opreme/dobrotic, ki ji je leta 92 v tovarni niso namenili.
Ampak vse ob svojem času
Barva ima oznako 210 po fiat/AR katalogu in je bela z dodatkom modre in v živo izpade prav sexy
Sedaj pa štrom, zaščita votlih delov, podvozje, zavore, motor, notranjost .......
Ni konca
Se pa permanentki v 2016 obeta, da bo pridobila kar nekaj opreme/dobrotic, ki ji je leta 92 v tovarni niso namenili.
Ampak vse ob svojem času
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Čeprav sem jo videl v živo, se je še vedno ne morem nagledati Huda ko šnops! Sploh glede na to, kako uboga je bila! Keep up the good work!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
bela bela
se mi zdi da ji paše ta barva
se mi zdi da ji paše ta barva
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Paše kot ata na mamo
Blaž, prej pa je res bila kot zlorabljena postarana prostitutka, ki jo je obdelal vsak na njeni poti
Blaž, prej pa je res bila kot zlorabljena postarana prostitutka, ki jo je obdelal vsak na njeni poti
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
ce ni snega je pac auto bel.
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Skoraj dve leti od zadnje objave
Po ličariji dolgo časa nazaj se je permanentko temeljito naoljilo
.....fotr pa čisto vzhičen nad naoljenim dvoriščem
V avto sem namestil že nekaj drobovja
Ker krame/rezervnih delov ni nikoli dovolj, sem se prelevil v pravega bakrenega, še daily alfa zgleda včasih kot cigomobil
V tem primeru sem v Logatcu zvohal komplet menjalnik, kardan in premo od 33 1.3 ie 4x4. Ker se je enim bedakom zdelo smiselno popolnoma lepo 4x4 karoserijo razrezati za staro železo, potem ko menjava motorja z 1.3 ie na 1.7 ie ni uspela zaradi razlik v štromu. Jebeni mesarji
Nekje tu vmes je sledila selitev, bajta, izdelava nadstreška, finance, razpoloženje ......
Pa je šlo kakšnega pol leta naokoli ......
Selitev vsebine garaže v klet hiše
Črn cigomobil v akciji
Kr pogumna odločitev prevažanja dveh 16v motorjev v bež leder notranjosti :mrgreen:
Naj služi, če sem že služil da sem zaslužil za njo
Zgoraj - original menjalnik z ubitimi sinhroni, težkim prestavljanjem, olje ščije z vsakega tesnila ....
Sredina - menjalnik z 4x4 karavana z neznano zgodovino, puščanjem olja na vsakem tesnilu
Spodaj - menjalnik z bojda prevoženimi samo 90 kkm in kapitalnim puščanjem olja na vsakem tesnilu
Tako po večerih sem pričel v kleti pedenati drobovje. Za ogrevanje zadnje zavore.
Ne moreš da verjameš kako se da zakomplicirati zadnjo čeljust s toliko oringi, semeringi, seger obročki, ......
Nadaljeval sem z obnovo preme (bolj čiščenje in barvanje ker ni veliko, kar bi lahko krepnalo na njej razen bremz)
Pod pankom se je začelo nabirati lepo očedeno železje
Pa seveda vmes ni šlo brez zbiranja dodatne krame - kosi še enega 16v mopeda in sprednje brezme z dedre turbo kot osnova za en projekt na delti, ki bo predstavljen ob drugi priliki
J... ga, zgleda sem horder
Ker vzmetenje ni samo na zadnji aksi, sem se lotil še sprednje akse
Fedre peskane in prašno barvane, turnškova sprednja amortizerja in pa bremzi z jebene opel calibre.
Čeljusti sem dobil gratis od nekaterim poznanega alfista s Tomačevega z obrazložitvijo da so diski in čeljusti genau s calibre turbo in da na šrauf pašejo na abšenkl na trentatre, kar naj bi namudril en hrvat, ki je to kramo šenkal temu alfistu.
Ja ja, dobro se je zanašati na znanje/neznanje drugih. Ne bom razlagal kako dolgo je trajalo, da sem ugotovil, da čeljusti so z opel calibre/astre, so pa z 2.0 16v modela in da res pašejo na šrauf. Še adapterja ne rabiš. Le na disku je potrebno na notranji strani, kjer nasede na nabo, podrejati en rob.
Sta pa diska premera 284 mm z batkom premera 54 mm, kar je opazno več od fabriških 240 mm in 48 mm. Tako da mislim da bo nekaj bolj haska ob zaviranju
Pol leta za tem in dobrih 70 m2 nadstreška kasneje ena gasilska .....
Permanentka in delta končno pod isto streho v družbi kripe gazde in gazdarice
Jap, malo frišne slike
Po ličariji dolgo časa nazaj se je permanentko temeljito naoljilo
.....fotr pa čisto vzhičen nad naoljenim dvoriščem
V avto sem namestil že nekaj drobovja
Ker krame/rezervnih delov ni nikoli dovolj, sem se prelevil v pravega bakrenega, še daily alfa zgleda včasih kot cigomobil
V tem primeru sem v Logatcu zvohal komplet menjalnik, kardan in premo od 33 1.3 ie 4x4. Ker se je enim bedakom zdelo smiselno popolnoma lepo 4x4 karoserijo razrezati za staro železo, potem ko menjava motorja z 1.3 ie na 1.7 ie ni uspela zaradi razlik v štromu. Jebeni mesarji
Nekje tu vmes je sledila selitev, bajta, izdelava nadstreška, finance, razpoloženje ......
Pa je šlo kakšnega pol leta naokoli ......
Selitev vsebine garaže v klet hiše
Črn cigomobil v akciji
Kr pogumna odločitev prevažanja dveh 16v motorjev v bež leder notranjosti :mrgreen:
Naj služi, če sem že služil da sem zaslužil za njo
Zgoraj - original menjalnik z ubitimi sinhroni, težkim prestavljanjem, olje ščije z vsakega tesnila ....
Sredina - menjalnik z 4x4 karavana z neznano zgodovino, puščanjem olja na vsakem tesnilu
Spodaj - menjalnik z bojda prevoženimi samo 90 kkm in kapitalnim puščanjem olja na vsakem tesnilu
Tako po večerih sem pričel v kleti pedenati drobovje. Za ogrevanje zadnje zavore.
Ne moreš da verjameš kako se da zakomplicirati zadnjo čeljust s toliko oringi, semeringi, seger obročki, ......
Nadaljeval sem z obnovo preme (bolj čiščenje in barvanje ker ni veliko, kar bi lahko krepnalo na njej razen bremz)
Pod pankom se je začelo nabirati lepo očedeno železje
Pa seveda vmes ni šlo brez zbiranja dodatne krame - kosi še enega 16v mopeda in sprednje brezme z dedre turbo kot osnova za en projekt na delti, ki bo predstavljen ob drugi priliki
J... ga, zgleda sem horder
Ker vzmetenje ni samo na zadnji aksi, sem se lotil še sprednje akse
Fedre peskane in prašno barvane, turnškova sprednja amortizerja in pa bremzi z jebene opel calibre.
Čeljusti sem dobil gratis od nekaterim poznanega alfista s Tomačevega z obrazložitvijo da so diski in čeljusti genau s calibre turbo in da na šrauf pašejo na abšenkl na trentatre, kar naj bi namudril en hrvat, ki je to kramo šenkal temu alfistu.
Ja ja, dobro se je zanašati na znanje/neznanje drugih. Ne bom razlagal kako dolgo je trajalo, da sem ugotovil, da čeljusti so z opel calibre/astre, so pa z 2.0 16v modela in da res pašejo na šrauf. Še adapterja ne rabiš. Le na disku je potrebno na notranji strani, kjer nasede na nabo, podrejati en rob.
Sta pa diska premera 284 mm z batkom premera 54 mm, kar je opazno več od fabriških 240 mm in 48 mm. Tako da mislim da bo nekaj bolj haska ob zaviranju
Pol leta za tem in dobrih 70 m2 nadstreška kasneje ena gasilska .....
Permanentka in delta končno pod isto streho v družbi kripe gazde in gazdarice
Jap, malo frišne slike
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
Lepo da nekaj delas
Samo za info...
Calibra turbo ima 284mm
Astra gsi, kadett gsi, calibra 16v pa 256mm
Pasejo pa ti tudi celjusti od vectre B (dizel recimo) in ima 288mm diske (cenejse celjusti navadno kot od calibre turbo)
Samo za info...
Calibra turbo ima 284mm
Astra gsi, kadett gsi, calibra 16v pa 256mm
Pasejo pa ti tudi celjusti od vectre B (dizel recimo) in ima 288mm diske (cenejse celjusti navadno kot od calibre turbo)
Powered by M.K.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4
super da se dogaja. Lepo narejeno
Kako se pa pri teh diskih potem polovijo luknje za privijačit kolo ... 4x98 vs 4x100 ..al so na diskih toliko večje izvrtine
Kako se pa pri teh diskih potem polovijo luknje za privijačit kolo ... 4x98 vs 4x100 ..al so na diskih toliko večje izvrtine
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...