BMW E28 518

User avatar
testen21
Posts: 21
Joined: 04 Jun 2020, 17:28
Avtomobil: 1983 bmw e28
Location: celje

Re: BMW E28 518

Post by testen21 » 22 Jan 2021, 20:32

Pa še kleparija. To kar je na slikah je bilo treba delat na obeh straneh avta ampak sem dal slike sam od ene strani, da se ne ponavlja preveč.

Pragovi
IMG-eb8a2b66b328a33b6b185c50cfc8638e-V.jpg
IMG-915ef8e3799f39a785568dbb73e1958f-Vsmall.jpg
IMG-90b1404870db4312857b44975cdf6b8d-Vsmall.jpg
IMG-4d672725cf210ffd025bc6d934c8d8f4-cut.jpg
IMG-23031e860f57faa8bb7177236ef9918c-V.jpg
Luknja spredaj
IMG-34ca0d9de9eb495bdb50255c006c1bf8-Vsmall.jpg
Luknja v zadnjem odbijaču
IMG-72e3d782f0d7ef556b0890f84bf9cdd0-Vsmall.jpg
Zadnji koloteki
IMG-b89e6ce73bf863ba501fe35d55610560-V.jpg
IMG-b660607e0dafb93bfadabc5a1074d292-V.jpg
Blo je pa še dosti manjših lukenj in rje, ki jih je blo treba švasat.

Zamenjana pa so bila tudi vrata, pokrov motorja in prtlažnika in pa krom odibjači, ker je bilo vse od tega zaradi rje za v smeti. Avto je bil še seveda barvan.

To je bolj ali manj vse kar je blo objavljanja za nazaj... Zdej ste up to speed kar je blo narejeno, tako da od tu naprej bojo pa nove stvari ki še pridejo. :D
User avatar
Tine
Posts: 797
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E28 518

Post by Tine » 22 Jan 2021, 21:30

testen21 wrote: 22 Jan 2021, 19:31
Tesnila na izpuhu
Image

Pri montaži bodi pozoren na položaj tega tesnila; tako kot je sedaj obrnjeno je napačno - četudi paše na vijake, bo luknja tesnila in na glavi strigla in bo tesnilo opazna restrikcija.

Pravilna pozicija bo takale:
Image


Drugace pa good job!!
User avatar
pero27
Posts: 2426
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E28 518

Post by pero27 » 22 Jan 2021, 23:55

Tine ima prav, pa še ne služi najbolje svojemu namenu če je na glavo obrnjeno; tista "polica" je zato tam nad auspuhi, da ščiti vžigalne kable pred vročino.
User avatar
testen21
Posts: 21
Joined: 04 Jun 2020, 17:28
Avtomobil: 1983 bmw e28
Location: celje

Re: BMW E28 518

Post by testen21 » 23 Jan 2021, 00:53

Hvala obema za opozorilo, sem ugotovil to takoj ko sem avto zalaufu ko je puščal povsod okrog... je šou pol kolektor še ene 5x dol po tem ko sem še neki delu tam okrog in je že novo tesnilo gor, ki ni ovalno ampak je okroglo( tokrat celo prav obrnjeno :D ), ker ta ni pasal kakorkoli sem ga obrnu . To ovalno tesnilo z zaščito je mogoče za glavo ki ima vbrizg al kako?
141101529_413756163237614_1324644715922953741_n.png
User avatar
pero27
Posts: 2426
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E28 518

Post by pero27 » 23 Jan 2021, 01:37

1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim

1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga :problem:
User avatar
testen21
Posts: 21
Joined: 04 Jun 2020, 17:28
Avtomobil: 1983 bmw e28
Location: celje

Re: BMW E28 518

Post by testen21 » 23 Jan 2021, 15:10

pero27 wrote: 23 Jan 2021, 01:37 1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim

1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga :problem:
Se mi je zdel da je tak ja
User avatar
L4UK0
Posts: 2790
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E28 518

Post by L4UK0 » 23 Jan 2021, 18:44

testen21 wrote: 20 Jan 2021, 20:36 Evo pa da začnem od začetka... Slike ko sem šel iskat avto po prepisu (prvi dan ko je bil avto uradno moj :D )
Če to ni veselje! :lol:
Image
User avatar
testen21
Posts: 21
Joined: 04 Jun 2020, 17:28
Avtomobil: 1983 bmw e28
Location: celje

Re: BMW E28 518

Post by testen21 » 23 Feb 2021, 21:53

Tak mal za update... Padla je odločitev, da se bo delal swap, motor in menjalik sta že doma.

Zdej bi rabu pa mal pomoči z papirologijo, če se kdo spozna? In sicer kaj rabim za homologacijo motorja in če kdo pozna koga ki bi te papirje lahko uredil/pomagal urediti.

Avto ima sicer certifikat in homologacijo starodobnika kar bi znal bit mal problem, ampak imam itak v homologaciji vpisan m42 motor (moral bi bit M10), ki nikoli ni bil v e28 kar bi se mogoče pol dalo mal lažje uredit glede tega ker v osnovi že ni prav...
Attachments
152924439_220319643161765_3526111239365709879_n.jpg
152560572_2817891095091055_4160302849018770571_n.jpg
152957340_857222201520861_7892948753439398266_n.jpg
152013690_339814310655368_8819536209778374245_n.jpg
DKsW123
Posts: 239
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: BMW E28 518

Post by DKsW123 » 25 Feb 2021, 09:50

Pravi motor si vzel. :clap:
User avatar
pero27
Posts: 2426
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E28 518

Post by pero27 » 25 Feb 2021, 13:01

Hadu!
Prid po airbox, ga mam v avtu :D
Post Reply