The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 106
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 18 Nov 2020, 11:51

Ja, pri meni je že dober teden na ponku homokinetika. Čakam barvanje polosovin. :D

Mam za obnovit še diff, štarter, servo pumpo. Kolebam med tem a naj menjalnik razstavim ali ne. :) Poleg tega še komplet napeljava + nov ECU.

Zdaj ko je vse narazen bi rad porihtal komplet sprednji del. Sepravi barvanje motornega prostora, spredaj zavore, roke, končniki, volanska letev ipd. Hladilnika+intercooler, ABS enota, itd. Nekako je plan za se obnovi do zadnjega šraufa use kar je do kardana za nazaj, tisto pa potem naslednje sezone kos po kos. :)

Je še kar nekaj dela ja. :lol:
User avatar
karoserist.si
Posts: 484
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by karoserist.si » 18 Nov 2020, 17:47

Odličen projekt. Bravo :thumbup:
belidirkac
Posts: 17
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: The (Inte)grale project

Post by belidirkac » 19 Nov 2020, 11:23

Abs zna bit da je nalasc odklopljen. Full slabo delajo. Jaz sem se samo 1x peljal z njim pa ugotovil da je bolje da je odklopljen. Ce z eno stranjo zapeljes na spolzko med bremzanjem ti kr spusti vse 4 zavore in letis naprej... :clap:

Menjalnik se splaca pregledat ker ce ti kaj zmelje je jeba dobit drugega.

Izpusni kolektor za 8v je cist ok. Kolikor sem spremljal predelave drugih ni bistvenega napredka z tubularnim. 16v ima pa slab kolekotor... pa od 1.6 kolektor pase gor ampak je za t25 turbino ne za t3.

Me pa res firbec matra kako ti bo slo z novo elektroniko. Sem imel tudi jaz take ideje pa sem jih opustil :roll:
Ruzo
Posts: 106
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 19 Nov 2020, 23:16

karoserist.si wrote:
18 Nov 2020, 17:47
Odličen projekt. Bravo :thumbup:
Hvala! :thumbup:
belidirkac wrote:
19 Nov 2020, 11:23
Abs zna bit da je nalasc odklopljen. Full slabo delajo. Jaz sem se samo 1x peljal z njim pa ugotovil da je bolje da je odklopljen. Ce z eno stranjo zapeljes na spolzko med bremzanjem ti kr spusti vse 4 zavore in letis naprej... :clap:

Menjalnik se splaca pregledat ker ce ti kaj zmelje je jeba dobit drugega.

Izpusni kolektor za 8v je cist ok. Kolikor sem spremljal predelave drugih ni bistvenega napredka z tubularnim. 16v ima pa slab kolekotor... pa od 1.6 kolektor pase gor ampak je za t25 turbino ne za t3.

Me pa res firbec matra kako ti bo slo z novo elektroniko. Sem imel tudi jaz take ideje pa sem jih opustil :roll:
Lol, bi rad sprobal ta ABS zdej še bolj. :lol: Če je taka katastrofa ga potem odklopim nazaj. Pri Corradotu sem imel nekaj vizualno podobnega, pa me je v enih 2h situacijah rešil da nisem letel s ceste, ko sem imel še bolj težko nogo. Bi rekel da je edino pomagalo ki meni koristi v avtu, če seveda ne dela tako kot si napisal. :lol:

Hvala za mnenje za menjalnik, mislim da bom na koncu res podrl in pregledal. Je kakšna stvar na katero naj bom posebej pozoren?

Od samega kolektorja za 8v nisem našel kaj pametnega primerov na netu, nekaj ljudi/firm ki se ga je lotilo izdelati, drugega nič. Maš mogoče kakšen dober link?
Meni je zasnova originala butasta, takoj iz izhoda porta se združijo v 1, edin + je kratka pot do turbine za turbo lag. Vsak runner je posledično svoje dolžine, tlačni pulzi se tepejo med sabo zaradi hitrega združenja, posledično slabše praznenje cilindra. Kaj to prinese pa nimam predstave. Glede na to da je cel motor bolj eksperimentalne narave, ker s tem nimam izkušenj od prej bi probal zadevo optimizirati tam kjer mi ni všeč :)

Do sedaj sem imel v rokah 2 originalna kolektorja, oba sta bila počena na istem mestu, sklepam po teh 2h ki sem jih videl da so problematični. :)

Tudi mene firbec matra kaj bo z elektroniko, se pa tega dela v bistvu še najbolj veselim zdej ko je motor v kosu. :) Kako to da nisi šel v to?
sablac
Posts: 176
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 21 Nov 2020, 19:04

Pr men se je drug programabilni ecu in mapa na 16v poznal 1sekundo na 400m
Ruzo
Posts: 106
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 21 Nov 2020, 22:13

Dober in zanimiv podatek :)

Eno vprašanje mam :) .. Je kdo mogoče kdaj obnavljal visco sklopko v lastni režiji? Kolikor sem gledal je dokaj enostavno, samo tisto "olje" bi mogu tapravo dobit. Se je kdo s tem ukvarjal?
belidirkac
Posts: 17
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: The (Inte)grale project

Post by belidirkac » 23 Nov 2020, 09:01

Pri menjalniku pac preglej sinhrone, lezaje in zobnike. Sej kej drugega pa ze skor ni notr :)

Ma to s temi kolektorji je malo ratala fama pred 20 leti ker so se vsi nafural na tubularne kolektorje pa ne ven kaj vse... pomoje ni tolk hudo z originalnim. Je res da pokajo ampak redko da pride razpoka kar cez. Tubularni pa zelo radi pokajo sploh ce so iz kitajske.

Za elektroniko se nisem odlocil iz dveh razlogov. Nekje v toku obnove sem se odlocil da raje delam na original vse in drugo je to da sem spoznal da ce se hoces hitro peljat je bolj smiselno kupit nekaj novejsega in lazjega za par jurckov.

Integralke so ze taka redkost in imajo take cene da se splaca drzat v original stanju pa cuvat.

Gre pa zadeva v original stanju z cca. 1 bar boosta ze zelo hitro...
sablac
Posts: 176
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 23 Nov 2020, 10:53

Menjalnik ni problematičn. Men so crkval sredinski diferencialni, spredn diferenciala in zadn diferencial.. Enkrat en drugič drug.. Res pa da to pr polnem zlorabljanje na dragih.. Speljevanje na lounc kontroli in noga na polno dol s kuplonge.. Poglej moje posnetke na youtubu in boš vido zakaj 😁
https://www.youtube.com/user/sablac
https://www.youtube.com/c/MatejCanzek
Post Reply