The (Inte)grale project


Re: The (Inte)grale project

OdgovorNapisal/-a Ruzo » 15 Mar 2019, 23:57

Malo me je čas povozil z updatom. :roll: Nadaljujem kjer sem ostal. Porodilo se je vprašanje: Kako portati če nimaš pojma? Tako da se probaš čimveč naučiti. Najprej sem začel na osnovah. Tip glave, njene karakteristike, kaj naj bi blo pomembno, kaj naj bi bilo brezveze... 100 teorij, 100 pristopov in na koncu zaključek da brez flowbencha ne moreš biti nikol 100% ziher kaj si naredu. Super. :lol:
So pa tu potem razna pomagala in sicer primeri kako se to loti folk ki ve kaj dela in imajo dostop do flowbencha. Tako sem poiskal tiste par primerov portanja te glave kar sem jih našel. Najbol uporaben link sem našel v temi na angleškem forumu, ki jo je spisal naš sorojak, kateremu kapo dol za projekt. :clap: Vredno branja:
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=2368&start=15
Tukaj notri so 3 primeri portanja te glave. Kompleten forum pa je v bistvu poln znanja, tako da se človek svašta nauči. :D

Drugi link je bil spet od angleških tunerjev, katera mi je dala mislit da sem raziskal swirl efekt, kateri je tukaj omenjen in tudi ugotovil o čemu tip tukaj govori. Čeprav mislim da ni tako zelo pomembna funkcija na tej glavi kot je tukaj omenjeno.
https://deltaparts1.wordpress.com/deltaparts-shop/8v-integrale-parts/
Drugega omembe vrednega nisem našel, tako da sem probal iz tistega kar sem mel in tistega kar sem si zapomnil od splošne teorije nekaj ustvariti. Sledil je pregled glave:
Glava v originalnem stanju in njene največje napake:
Nepotrebna stopnica okoli sedeža sesalnega ventila, ki vpliva predvsem na lowlift in midlift flow.

Slika

Necentričnost porta in sedeža in na splošno površna obdelava sesalnega porta:

Slika

Short side radius je na izpušnih kanalih čuden, saj se sedež zaključi dokaj globoko v port in tako delno blokira SSR. :wtf: Se ne da slikati, vidi se le globina sedeža in necentričnost glede na port. V bistvu je port prevelik glede na sedež..

Slika

Sesalni ventil je dokaj velik (43,5mm), komora pa dokaj majhna, tako da je ventil v bistvu vkleščen med 2 steni komore.

Slika

Originalen sesalni port:

Slika

Tako sem pri portanju v bistvu več ali manj odpravljal te napake in napake ulitka. Mislim da je razen komore sama glava zasnovana dobro..
Zadnjič spremenil Ruzo, dne 16 Mar 2019, 01:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Ruzo
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Maj 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale


Re: The (Inte)grale project

OdgovorNapisal/-a Ruzo » 16 Mar 2019, 00:48

No pa začnimo. :D
Odstranjevanje stopnice okoli sedežev sesalnih ventilov. Tole je kar jeba, saj je treba brusit zelo blizu sedeža katerega lahko poškoduješ:

Slika

Slika

Odstranjevanje sten okoli sesalnega ventila, da sem naredil prostor za zmes tudi na straneh. To je tudi jeba ker ko končaš eno je treba to točno prekopirati še na ostale 3. :D Najprej ena stran:

Slika

Nato še druga stran na grobo:

Slika

Odstranjevanje ostrih robov okoli utora svečke za preprečevanje detonacij:

Slika

Prenesel kopanje še na ostale komore:

Slika

Bližanje končni obdelavi komor pred mokrim peskanjem (nisem imel mašine za peskat prej, če ne bi peskal na začetku):

Slika

To je to kar se obdelav komor tiče, razen finisha. Za moje pojme sem s tem definitvno nekaj pridobil na flowu, če ne drugega sem se pa vsaj nadrkal biaxa. :lol: Z obdelavo sem zmanjšal kompresijsko razmerje (kar je sicer odvisno od batov), kar pri turbo motorju ne pomeni nič kaj hudega, saj lahko mirne volje dvignem boost. Poleg tega sem odstranil še ostre robove v komorah, kar spet omogoča varnejše delovanje brez detonacij. Kaj bo to pomenilo v praksi pa samo ciganka ve. Komentarji seveda dobrodošli. :D
Ruzo
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Maj 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale


Re: The (Inte)grale project

OdgovorNapisal/-a grega983 » 16 Mar 2019, 07:26

Škoda pri Samovem projektu je samo to, da se avto uporablja zanemarljivo malo :cry:

Drugače pa zelo lepe objave.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Uporabniški avatar
grega983
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 09 Jan 2013, 20:02
Kraj: Fram
Avtomobil: Nekaj italjanske krame


Re: The (Inte)grale project

OdgovorNapisal/-a Ruzo » 16 Mar 2019, 10:13

Se bojim da mene čaka podobno, ker je cajta vedno manj. :|
Ruzo
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Maj 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Prejšnja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Avtomobili uporabnikov

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov