Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

OdgovorNapisal/-a Fleko » 10 Feb 2018, 21:59

Spet se malo javljam.

Bolj malo se je delalo na škodilaku, ampak še vedno imam deadline nekje v mesecu maju, da bo testna vožnja 8-)

Vglavnem nekaj kablovja se je ven pometalo, ko bo nov motor v karoseriji, se vsa napeljava povije. Kar je ostalo je res minimalno, samo pozicijske luči zadaj in stoplampe, spredaj zasenčene in dolge luči (da bom lahko blendal počasnejšim) in smerniki. Brisalcev, ventilacije, radia in podobno ne potrebujem.
Slika

Vmes sem dobil še cevi za večjo varnost in togost karoserije, čakam samo, da zmodeliram kletko in dam krivit. Osnova bo enaka, kot pri Kitcaru z nekaj dodatnih ojačitev (Kitcar CrMo kletka ima 24kg). Računam okoli 32kg, da bo končna teža kletke, kot sem omenil nekaj m več cevi se bo porabilo, ker je od Kitcar res oskubljena varianta. Edino nisem se še odločil ali bolt in ali varim dirketno.
Slika

In trenutna delovna višina škodilaka + nekaj pločevine se je že porezalo, kar je v napoti ali česar ne potrebujem :twisted:
Slika
Slika

P.s. Kje kupujete šajbe za fleksarco. Do sedaj sem vedno uporabljal ene zelo kvalitetne ampak jih je proizvajalec ukinil v dimenziji 110mm in 125mm :(
Imel sem neke merkurjeve katere niso vredne nič. 7 šajb sem porabil za tisto luknjo zadaj :shock:
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1002
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: BMW e28 + ukeudran škodilak + T5


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

OdgovorNapisal/-a DS71 » 11 Feb 2018, 12:40

a favorit kitcar je sploh obstajal ? Sicer pa ni važno od kje in kakšen je rolbar ampaj da je varen. Rolbari doživljajo evolucije in se danes že precej razlikujejo od tistih iz leta 80.
Najboljše je da daš po en X med vrata in po en križ na streho in zadaj (zadaj bosta tudi 2 ok)..pa varjeno vse skupaj ;)

pa brisalce si priklopi ..nikoli ne veš kdaj pridejo prav :D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2877
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

OdgovorNapisal/-a Fleko » 11 Feb 2018, 13:33

Ni obstajal :D Felicia kitcar je obstajala.
Pac za rally so uporabljal zelo oskubljeno verzijo kletke.
Moja bo na enakih mestih, samo da bojo dodane ojacitve, pretiraval se ne bo, ker je treba tudi na tezo malo gledat :)
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1002
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: BMW e28 + ukeudran škodilak + T5


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

OdgovorNapisal/-a DS71 » 11 Feb 2018, 14:05

ni,da je bila to oskubljena verzija ampak je to takrat bila topšit ali skoraj tam verzija ..to sem ti hotel povedat :)

Slika
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2877
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

OdgovorNapisal/-a Fleko » 12 Feb 2018, 11:14

Aja, ja to se pa strinjam, takrat se nisi nekaj mogel zmišljevati. Za današnje čase je to zelo ''oskubljena'' varianta :lol: .
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1002
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: BMW e28 + ukeudran škodilak + T5

Prejšnja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Avtomobili uporabnikov

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov